svētdiena, 2013. gada 2. jūnijs

101. un pirmais..

..101.ieraksts..hm..gribājās kautko īpašu šim skaitlim, bet nekas īpašs man neizdevās ..un tad lai tā arī ir, īstenībā katrs ieraksts ir īpašs man..
..bet pirmais ir šīs sezonas ievārījums..
..protams..rabarberu..šogad man ir topā rabarberi..visādos veidos..
..sanāca man tā mazliet par šķidru, pielēju mazliet par daudz ūdens..bet ja kādam vēlme ar izvārīt rabarberus ievārījumā, tad..
  • 1kg rabarberu
  • 1 paciņa ievārījuma cukura (330g)
  • pieliku nedzudz zemenes (krāsai un arī garšai)
..tad atliek tik pats process..sagriež rabarberus..saber katlā..mazliet ūdens(ļoti ļoti maz)..kad rabarberi mainījuši krāsu un ir uz izjukšanas robežas, tad pieliek zemenes un cukuru..pavāra kādas 3-5 min..lai cukurs izkūst ..tad tik burkās iekšā un vākus virsū..
..mani vīrieši atzina ka ir gards..
..rabarberus visiem..
:)

2 komentāri:

  1. man rabarberu sezona ir beigusies... ievārījumi ar dažendažādos veidos, bet varu pateikt vienu... rabarberi ar mellenēm... ideāla garšas buķete manām kārpiņām...

    AtbildētDzēst
  2. hm... mellenes..kur tagad mellenes var dabūt..bet garša varētu būt laba :)

    AtbildētDzēst