piektdiena, 2014. gada 17. janvāris

stelles..

..esmu atkal tikusi pie aušanas..nu patīk man tas process un protams arī gala rzultāts..
..šoreiz piedalījos arī šajā sarežģītajā diegu meža sakārtošanā..vismaz ir neliela skaidrība kā tas izdarāms..
..šoreiz top šalle..tāda viegla..gaisīga un tomēr silta..
..materiāls: balta kazlēna vilna, un pa starpai dekoratīvā dzija..


..ir tak ziema ar savu aukstumu un sniegu..lai jums un mums  nesalst un baudam ziemu..
;)
 
 
 

4 komentāri:

  1. Tas process izskatās šausmīgi sarežģīts!!!Bet es dievinu tās lielās ,platās un gaisīgās šalles!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. process izskatās šausmīgs līdz brīdim, kad sāk darīt...man ar patīk.. :)

      Dzēst
  2. Patīk, kā skan - kazlēna vilna:)))
    Vai Tu kaut kur brauc ķemmēt kazlēnus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :)) tie jau izķemmēti, man atliek tik veikalā ieķemmēties ..bet doma laba.. vajadzētu pamēģināt arī kazlēnus paķemmēt :)

      Dzēst